UČENIČKI SERVIS
Ispod se nalaze dokumenti za učlanjenje u učenički servis, koji se mogu preuzeti.
Svi učenici:
-
- ispunjavaju priložene dokumente
- spremaju ih u PDF obliku
- šalju ih skupa sa skeniranom potvrdom iz banke o broju tekućeg ili žiro računa
Ispunjene podatke poslati na sljedeći e-mail: kristina.aric@skole.hr
POTREBNI DOKUMENTI:
1. IZJAVA
4.a PRIVOLA_MALOLJETNI UČENICI
4.b PRIVOLA_PUNOLJETNI UČENICI
5. POTVRDA O POSLODAVCU I VRSTI POSLOVA
6. POTVRDA BANKE O TEKUĆEM ILI ŽIRO RAČUNU NA IME UČENIKA
7. FOTOGRAFIJA
8. POTVRDA ŠKOLE
UPUTE ZA FOTOGRAFIJE: FOTOGRAFIJE IZGLEDOM I VELIČINOM TREBAJU BITI KAO ZA OSOBNU ISKAZNICU, MEĐUTIM UČENICI SE MOGU FOTOGRAFIRATI MOBILNIM TELEFONOM („SELFIE“) ILI IH NETKO DRUGI FOTOGRAFIRA, UZ UVJET DA JE POZADINA BIJELA.
Učenici koji su već članovi učeničkog servisa dostavljaju:
1. potvrdu škole da su i dalje redovni učenici
2. popunjenu potvrdu o poslovima i poslodavcu
3. popunjenu suglasnost roditelja za rad
Nakon što učenik pošalje sve potrebne dokumente, navedene u Upisnici na mail, Škola će:
-
- izvršiti provjeru
- upisati učenika u učenički servis
- poslati učeniku na isti mail člansku iskaznicu u PDF obliku, i ispunjeni, potpisani i ovjereni ugovor.
Učlanjenje u učenički servis bit će moguće od 8. 6. 2026. godine.
Izdavanje ugovora biti će moguće od 15. 6. 2026. godine.
Za sve eventualne upite obratiti se u referadu za učenike.
UČENIK NE SMIJE KRENUTI S RADOM BEZ OVJERENOG UGOVORA!
Referada za učenike/admin.referent: Kristina Arić
Kontakt telefon: 361 – 459
e-mail za dostavu: kristina.aric@skole.hr