
Ovaj projekt provođen je tijekom ove nastavne godine, a u projektu su sudjelovali učenici prvih i drugih razreda, a po potrebi su bili uključeni i učenici ostalih razreda.
Projekt je omogućio nabavu interaktivnog ekrana te se na taj način nastojala povezati tehnologija, koja je adolescentima vrlo bliska, s preventivnim aktivnostima. Cilj projekta bilo je osvještavanje učenika, razvoj njihovog kritičkog mišljenja i poticanje na primjerena ponašanja te prevenciju neprimjerenih oblika ponašanja. Radionice su bile interaktivne, a na njima su se obrađivale teme vršnjačkog nasilja, ovisnosti o raznim opojnim sredstvima, društvenim mrežama i igrama na sreću, a radilo se i na poticanju reagiranja učenika kako bi se spriječila neprimjerena ponašanja.
U sklopu projekta učenici su izradili i vlastite preventivne materijale kako bi djelovali na svoje vršnjake i prenijeli im važne poruke budući da je utjecaj vršnjaka u toj dobi najizraženiji.
Majda Joha, psihologinja